Keşfet

Kişiselleştirilmiş Kozmetikte 1 Numara

IOMA kanıtlanmış etkisi ile tamamen sizin için formüle edilmiş bir cilt bakım deneyimi sunar

 

IOMA “benim” demek. Sadece tersten okuyun; “A Moi”.

 

IOMA sadece sizin cildinize özel bir cilt bakımı anlamına gelmektedir. 

 

IOMA, güzelliğiniz için mükemmellik.

5 Anahtar Kelime

  • Kişiselleştirme
  • Yüksek Cilt Analiz Teknolojisi
  • Güçlü Aktif Maddeler 
  • Kanıtlanmış Sonuçlar
  • Fransa Üretimi

Önemli Rakamlar

Her dakika

Fransa’da bir kadın cilt bakım ürünlerinde IOMA’yı tercih etme sıklığı

30+

IOMA satılan ülke sayısı

+60

IOMA’nın sunduğu farklı cilt bakım çözümlerinin sayısı

105

IOMA’nın formüllerinde kullanılan aktif madde sayısı

+4,000

Dünya çapında yapılan cilt analizi ve kişiye özel üretilen formülasyon sayısı

Bir milyardan fazla

MA CRÈME ve MON SÉRUM için olası formül kombinasyonlarının sayısı

Bir milyondan fazla

10 yılda gerçekleştirilen cilt analizi sayısı

40 milyon Euro

2010 yılından bu yana teknoloji araştırmalarına yapılan ve yapılmaya devam edilen yatırımların miktarı

Önemli Tarihler

  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010

IOMA müşteri deneyimi ödüllendirildi
AS Watson, Global Suppliers Awards 2020'de IOMA'yı "Müşteri Deneyiminde En İyi İş Ortağı" ödülüyle ödüllendiriyor. IOMA Paris, öncü cilt analizi ve özellikle kişiye özel cilt bakım formülasyonları üreten IOMA In.Lab başta olmak üzere daha bir çok teknolojiyi güzellik sektörüyle birleştirme girişimleri için ödüllendirildi. 

 

Ma P'tite Crème, çocukların cildi için
IOMA, 3 yaş ve üzeri çocuklar için lezzetli bir çilek kokusuna sahip nemlendirici ve koruyucu bir krem olan IOMA Kids ve Ma P'tite Crème'i piyasaya sürdü. Bu COSMOS ORGANIC tedavisi ECOCERT Greenlife tarafından COSMOS standardına göre onaylanmıştır. 



IOMA Paris x Galeries Lafayette Haussmann
Galeries Lafayette Paris Haussman'a 2 aylığına yerleşen marka, Paris'in ünlü mağazasının güzellik alanının kalbinde sadece sınırlı süre için özel bir köşe açtı. Teşhis cihazları, mini cilt bakımları ve kişiye özel ürün formülasyonu: dünyanın dört bir yanından gelen turistler ve Parisli ziyaretçilerin Kişiselleştirilmiş Cilt Bakımı'nın 1 numaralı markasını keşfetmek için mükemmel bir fırsat.

 

Mon Sérum, kişiselleştirilmiş ve çok boyutlu serum
Mon Sérum'la artık seçim yapmak zorunda değilsiniz. IOMA In. Lab teknolojisinden doğan Mon Sérum, cildin tüm ihtiyaçlarını belirlemek ve bu ihtiyaçlara aynı anda etki etmek için geliştirilmiştir. 

 

IOMA, Fransa'daki lüks kaplıcalarda 
Beş yıldızlı Hôtel du Castellet’in lüks SPA merkezi ve beş yıldızlı Georges Blanc Vignes de l'Hotel Rouge et Blanc’in lüks SPA merkezi, IOMA’nın sunduğu kabin bakım hizmetinin parçası haline geldi.

 

City Mist, nemlendirici yüz spreyi
IOMA, cildi nemlendirmek ve koruyucu bir kalkan görevi görmek için gün boyunca kullanılabilen "yeni nesil bir ürün" olan City Mist'i piyasaya sürdü. Seyahat boyutunda olan bu nemlendirici, şehir hayatının ortasında kirlilik ve mavi ışık tehlikelerine maruz kalan aktif kadınların cildini koruyor. 

 

IOMA Doğu Avrupa'ya geliyor
IOMA, uzun süredir iş ortağı olan Marionnaud ile bir kez daha güçlerini birleştiriyor ve artık Czek Cumhuriyeti, Slovakya ve Macaristan'a yelken açıyor. 

 

IOMA Kişiselleştirilmiş Kozmetik konseptini Almanya'da başlattı
Marka, parfüm pazarının önde gelen iki ortağıyla ortaklıklar imzaladı ve Almanya'ya giriş yaptı. 

 

IOMA Lüksemburg ve Belçika'daki eczanelerde varlığını sürdürüyor
IOMA, Lüksemburg ve Belçika'daki eczanelerdeki varlığını genişletti. Kişiselleştirilmenin 1 numaralı markanın gelişi, eczanelerde müşteri hizmetlerine tamamen farklı bir yaklaşım kazandırıyor. 

 

IOMA Çin'i fethedecek
2013 yılından bu yana Asya'da mevcut olan IOMA, şimdi Çin pazarına genişliyor. IOMA ürünlerinin Çinlilere satışı, ToaBao ve Tmall gibi uluslararası e-ticaret platformlarında bulunmasıyla mümkün oluyor ve 2019 yılı boyunca hızlanacak.



Ma Crème In.Lab 1. yılını yeni 30 mililitrelik formatıyla kutluyor
Piyasaya sürüldükten bir yıl sonra, kişiye özel cilt bakımı kremi Ma Crème x IOMA In.Lab, şimdi 30 ml boyutunda. Bu daha erişilebilir boyut ile benzersiz bir cilt bakımı deneyimini gözlerinizin önünde paketleme lüksü artık daha fazla sayıda insana ulaşabilecek.

 

Cosmétique Mag Güzellik Oscarları ödüllerinin 29.su
2018 Cosmétique Mag jürileri IOMA In.Lab x Ma Crème’in kişiselleştirilmiş yaklaşımından etkilendi. IOMA’nın yıldız ürünü Ma Crème In.Lab, seçici dağıtımda Yüz Bakımı kategorisinde Cosmétique Mag 2018 Oscar'ına layık görüldü ve ayrıca güzellik sektörünün önde gelen medya markası tarafından "Jürinin Favorisi" seçildi.

 

Marionnaud Güzellik Ödülleri - İtalya 2018
IOMA markası, Marionnaud Italy Mağaza Müdürleri Forumu’nda ödül yağmuruna tutuldu. IOMA In.Lab, kişiselleştirilmiş cilt bakım kremi Ma Creme ile Yüz Bakımı kategorisinde 1.cilik ödülünü kazandı. IOMA ayrıca Youth Booster ile Yeni Bakım kategorisinde ve Cell Protector ile Güneş Bakımı kategorisinde 2. sıraya yükseldi. 

 

Youth Booster, Yeni Olmazsa Olmaz
Yeni tasarım, yeni koku... IOMA'nın bu kült cilt bakımı, hepimizin benzersiz cilt bakım teknolojisinden faydalanabilmesi için yeniden tasarlandı: artık Youth Booster kapaklarında cildinizin nem seviyesini test edebilecek kullanımı kolay, MEMSCAP teknolojisi mevcut! 

 

"Teknolojide En İyi İnovasyon" Ödülü
Zincirleri Marionnaud, Watson, Ici Paris XL, Perfume Shop ve Superdrug'dan oluşan dünyanın en büyük distribütörü A.S. Watson tarafından verilen bu ödül, IOMA In.Lab'ın birinci sınıf kişiselleştirilmiş cilt bakımında devrim yarattığı olağanüstü atılımını onurlandırıyor!

 

Hong Kong'un En İyi Köşesi!
Kişiselleştirilmiş kozmetiğin bir numaralı markası IOMA Paris artık Hong Kong’da, prestijli Sheung Wan Alışveriş Merkezi'nde lüks bir adrese sahip.



MA CREME'i yenileniyor
Dakikalar içinde, kişiselleştirilmiş MA CREME, IOMA In.Lab ile gözlerinizin önünde hazırlanır! Daha önce eşi benzeri görülmemiş bir kişiselleştirme artık MA CREME ile mümkün.

 

IOMA Paris Asya'daki varlığını artırıyor
Taïwan'dan sonra, IOMA artık Malezya, Hong Kong ve İran'da mevcut.

 

IOMA Paris Orta Doğu'da tanıtıldı
Haziran ayında Katar'daki açılışla birlikte IOMA, Birleşik Arap Emirlikleri'nde (Abu Dabi ve Dubaï) ve Kasım ayında Areej, Bloomingdales ve Harvey Nichols'ta yerini aldı.

 

IOMA Paris Noel için ilk moda ortaklığına adım attı! 
IOMA X .Kate Lee Christmas Case, yüksek kalite deri dünyasını Paris şıklığı ile birleştiriyor. 

 

IOMA Paris La Boutique ile bir yılını kutluyor!
Paris'in kalbinde, Saint-Germain bölgesinde yer alan La Boutique IOMA Paris, birçok ünlü isim ve sadık müşterisiyle birlikte birinci yıldönümünü kutladı. 



IOMA Paris ilk mağazasını Paris'te açtı
Paris'in kalbinde, Saint-Germain 77 bulvarında yer alan ilk IOMA Paris mağazası, güzellik ve teknolojinin birleştiği bir butik olmak için açıldı.

 

Tayvan'da IOMA Paris lansmanı
IOMA Paris'in Endonezya ve Singapur'daki başarısının ardından IOMA, Tayvan pazarına girerek Asya'da genişlemeye devam ediyor.

 

IOMA Paris, Fransa genelindeki eczaneler ağı arasındaki konumunu pekiştirdi
IOMA Paris, reçetesiz ilaçlar ve kişisel hijyen ürünleri ile güzellik sektöründe yer alan eczaneleri seçerek dağıtım ağını genişletiyor.

 

IOMA Paris, IOMA A MOI uygulamasıyla inovasyonda bir sonraki adımı atıyor
Uygulama, son zamanlarda 15.000'e kadar kullanıcı ile her gün yeni hayranlar çekiyor!

 

IOMA Paris İspanya ve Portekiz'de genişlemeye devam ediyor
Uzun süredir ortağı olan Marionnaud ile birlikte çalışan IOMA Paris, İspanya ve Portekiz'de genişlemeye devam ediyor. 



IOMA artık 3 kıtada, 17 ülke ve 1.500 satış noktasında
IOMA, 5 yıl içinde eczane, mağaza ve parfümeri olmak üzere 3’lü bir model kullanarak 3 kıtada, 17 ülkeye yayılma başarısını yakaladı. IOMA toplamda 1.500 satış noktasında kişiselleştirilmiş cilt bakımı sunmaktadır.

 

Dünya çapındaki cilt teşhis cihazı sayısı 2.200’a ulaştı
IOMA, Dünya çapında bulunan 2.200 cilt teşhis cihazını IOMA Cilt Atlası'ndaki verileri sürekli olarak besleyebilen bir ağ haline getirdi.

 

IOMA A MOI uygulaması 10.000 kullanıcıya ulaştı
IOMA A MOI uygulaması dünya çapında 10.000 kullanıcıya ulaştı.

 

Önerilen formül sayısı açısından dünyanın ilk yüz bakım sitelerinden birinin başlatılması
IOMA, 80.514 formül ve önceden hazırlanmış 50 ürün arasından kişiselleştirilmiş cilt bakım önerileri yapma imkanı sağlayan ilk e-ticaret sitesini oluşturdu. IOMA sitesi mevcut ürün sayısı bakımından dünyanın önde gelen yüz bakım alışveriş sitelerinden biridir. 



IOMA, daha fazla büyümeden sonra dünyada 1.000 satış noktasına ulaştı:
- Jakarta, Endonezya'da ilk konsept noktası IOMA Revelation açılışı ile, tüm IOMA teknolojisi ile 60 m2 üzerinde benzersiz bir alan gerçeğe dönüştü.
- IOMA’nın Endonezya'daki Seibu ve SOGO mağazalarına ve Singapur'daki Tangs ve BHG Bugis mağazalarına yerleşmesiyle birlikte markanın dağılımı devam ediyor.
- Markanın İtalya, Rusya ve Boots markasının İngiltere'deki kilit mağazalarında konuşlandırılması gerçekleşti.
- Cenevre havaalanında seyahat satış noktası lansmanı gerçekleşti.

 

IOMA A MOI mobil uygulamasının başlatılması
IOMA, önümüzdeki 48 saat boyunca nerede olursanız olun size UV dizinini vermek için ilk mobil uygulamayı başlatıyor. 



Yeni uluslararası büyüme
IOMA, Asya'daki ilk mağazasını Singapur'da Robinson'daki ünlü Orchard Caddesi'nde açıyor.
IOMA Avrupa'da büyümesini sürdürüyor ve artık Belçika, Hollanda ve Lüksemburg'a adımını atıyor.

 

Unilever ile stratejik ortaklık
IOMA, Asya'daki konumlanmasını ve araştırma yeteneklerini hızlandırmak için Unilever ile stratejik bir ortaklığa imza attı. 



Harrods'ta IOMA köşesinin oluşturulması
IOMA, dünyanın en ünlü mağazası olan Harrods'ta Londra’da ilk köşesini açtı.

 

Markanın Avusturya'daki Marionnaud'da lansmanı

 

Fransa'da 500'den fazla parfümeride 
Lansmanından iki yıldan az bir süre sonra, IOMA şu anda Fransa'da 500 parfümeride mevcut. 



Marionnaud parfümeri lansmanı
3 test parfümeride yakalanan eşi görülmemiş deneme sonuçlarından sonra, IOMA Marionnaud'da her parfümeriye bir cilt analiz cihazı yerleştirerek açıldı.

 

Markanın İspanya'daki eczanelerde piyasaya sürülmesi.



Markanın oluşturulması
Jean Michel Karam - Thierry Mugler'ın ünlü Angel parfümünün yaratıcısı Vera Strubi'nin ortağı, IOMA cilt bakım serisini yarattı. Böylece kozmetikte yeni bir dönem başladı; kişiselleştirilmiş cilt bakımı.

 

Beauty Success parfümeri IOMA lansmanı
Beauty Success’in IOMA ile iş ortaklığı büyük bir başarı ile kuruldu ve IOMA bütün Beauty Success ağına dağıtıldı. 



  • Paris Haussmann - Galeries Lafayette
  • Singapore - Robinson's
  • Jakarta - Seibu
  • Marionnaud - Paris Champs Elysées
  • Beauty Success - La Rochelle
  • Paris Saint-Germain - IOMA Boutique
  • Barcelone - Farmàcia Castro
  • Kuala Lumpur - Robinsons
Marka Hakkında Daha Fazlası